Η εξέλιξη αυτή απελευθερώνει περίπου 15 δισ. ευρώ τα οποία αναμένεται να βοηθήσουν στην τόνωση της ελληνικής οικονομίας μέσω της απεμπλοκής μεγάλων έργων ανάπτυξης και της ενίσχυσης νέων προγραμμάτων επιχειρήσεων.
Τα έργα ανάπτυξης που θα ξεκολλήσουν είναι οι 5 μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι, δηλαδή:
- η Ιόνια Οδός με κατασκευή δρόμου από το Ρίο στα Ιωάννινα και από την Αθήνα στα Σκαρφεία
- ο βορειοδυτικός άξονας Πελοποννήσου που ξεκινά από την Ελευσίνα και μέσω Κορίνθου, Πάτρας, Πύργου φθάνει μέχρι την Τσάκωνα
- ο άλλος οδικός άξονας της Πελοποννήσου, ο Μορέας που από την Κόρινθο περνά στην Τρίπολη και καταλήγει στην Καλαμάτα
- ο Ε65 που συνδέει τη Λαμία με την Παναγία στην Εγνατία Οδό μεταξύ Γρεβενών και Μετσόβου και
- ο δρόμος Μαλιακός - Κλειδί.
"Αυτή την στιγμή περίπου 7000 εργαζόμενοι στον κατασκευαστικό κλάδο και συγκεκριμένα τους οδικούς άξονες, βρίσκονται χωρίς δουλειά και περιμένουν πότε θα πάρουν μπρος ξανά τα έργα", τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Χρυσοχοΐδης.
Η ΝΔ υποστηρίζει οτι η λύση για το ΕΣΠΑ θα έπρεπε να είχε βρεθεί νωρίτερα χωρίς να χαθεί πολύτιμος χρόνος με αρνητικές συνέπειες για την ελληνική οικονομία, ενώ τονίζει ότι ανάλογη πρόταση είχε καταθέσει ο Αντώνης Σαμαράς πριν απο ενάμιση χρονο.
"Χρειάστηκαν 18 μήνες για να καταλάβουν και να δεχτούν αυτά που έλεγε ο Αντώνης Σαμαράς από τον Φεβρουάριο του 2010. Είναι και αυτό, άλλη μια απόδειξη ότι η κυβέρνηση, ούτε προτάσεις εξόδου από την κρίση έχει, ούτε διαπραγματεύεται", τόνισε ο επρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Γιάννης Μιχελάκης.
Τα έργα παραχώρησης δίνουν μια μοναδική ευκαιρία για ανάπτυξη και παράλληλα δημιουργούν χιλιάδες θέσεις εργασίας, τονίζουν οι εκπρόσωποι των παραχωρησιούχων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου