Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΥΚΛΟΥΣ ΚΑΝΕΙ

Tο μέγεθος της αξίας δεν το ορίζει η παρουσία αλλά το "ανυπόφορο" της απουσίας...

Πλούσιος άνθρωπος δεν είναι εκείνος που έχει τα περισσότερα, αλλά εκείνος που χρειάζεται τα λιγότερα

Όταν τολμάς χάνεις λίγο το βήμα σου
Όταν δεν τολμάς χάνεις τον εαυτό σου.....

Ευτυχία δεν είναι να κάνεις πάντα αυτό που θέλεις,
αλλά να θέλεις αυτό που κάνεις..

Ουδείς ασπονδότερος εχθρός εκ του ευεργηθέντος αχάριστου

Όταν πολεμάς για την λεφτεριά,είσαι κιόλας ελεύθερος - Ν. Καζαντζάκης

Όταν έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα,
δεν είναι κάτι που πρέπει να κάνεις, είναι κάτι που πρέπει να μάθεις.

ΑΡΑΖΩ. Άρα ζω!!!!!!

Ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις τα όνειρα σου να βγουν αληθινά, είναι να ξυπνήσεις...

Ο φόβος δημιουργεί μεγάλη σκιά σε μικρά αντικείμενα.

Αυτοί που είναι εναντίον της πολιτικής,
είναι υπέρ της πολιτικής που τους επιβάλλεται

Καθοριστικό ρόλο σε μια εξαπάτηση δεν παίζει η μαεστρία του απατεώνα, αλλά η διάθεση του θύματος να εξαπατηθεί.

Η ελεύθερη γνώση είναι η γνώση των ελεύθερων

Η ανάρτηση θεμάτων από άλλους ιστότοπους δεν σημαίνει αυτόματα και την αποδοχή μας!

Επίσης δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη για το περιεχόμενο ενυπόγραφων κειμένων ή σχολίων.

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση των ΙΧ σε Αθήνα και Θεσ/νίκη;


O νέος υπουργός ΥΠΕΚΑ, δήλωσε πρόσφατα πως θα άρει την, ισχύουσα από το 1992, απαγόρευση κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων ΙΧ αυτοκινήτων, σε Αθήνα και Θες/νίκη. Το μέτρο λανσαρίστηκε ως εξορθολογιστικό, γιατί μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του κόστους μετακινήσεων-μεταφορών, ως εκσυγχρονιστικό, καθότι θα αποτελέσει κίνητρο για τη μερική ανανέωση του στόλου των κυκλοφορούντων IX και ως αναπτυξιακό, αφού αναμένεται να τονώσει την ήδη χειμαζόμενη αγορά αυτοκινήτων.

Αναμφίβολα υπάρχει αλήθεια σ όλα αυτά, αν και ουδείς μπορεί να ισχυριστεί στα σοβαρά πως η τόνωση της αγοράς αυτοκινήτων θα μπορούσε να ‘ναι στα πρώτης γραμμής μέτρα της όποιας ανορθωτικής προσπάθειας μιας οικονομίας που κατέρρευσε, κυρίως, επειδή κατανάλωνε χωρίς να παράγει.

Ωστόσο υπάρχουν κάποια «παραλειπόμενα» της δημόσιας παρουσίασης που γίνεται στο θέμα, που ερχόμενα στο φως της δημοσιότητας, θεωρώ πως αλλοιώνουν την «καθαρότητα» αυτής της εικόνας. Γίνεται εικόνα πολύ «γκρίζα», όταν φωτισθούν οι επιμελώς αποκρυπτόμενες επιπτώσεις στο περιβάλλον από την εφαρμογή αυτού του μέτρου υπό τις κρατούσες συνθήκες στην αγορά των καυσίμων. Γίνεται, επίσης, εικόνα με «έντονο μαύρο φόντο», από το άφθονο «μαύρο χρήμα» λαθρεμπορίας, που υποκρύπτεται και συγκαλύπτεται, σήμερα, στις αθέατες πλευρές της υπόθεσης.

Γιατί θεσπίστηκε η απαγόρευση;
Η Πολιτεία απαγόρευσε την κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων ΙΧ αυτοκινήτων στην Αθήνα και τη Θεσ/νίκη για περιβαλλοντικούς λόγους: το κυκλοφορούν καύσιμο πετρέλαιο είχε μεγάλη περιεκτικότητα σε θείο, με αποτέλεσμα την αυξημένη ρύπανση από τη λειτουργία των πετρελαιοκινητήρων. Οι σχετικές συγκεντρώσεις, κυρίως σε μικροσωματίδια, αλλά και άλλους ρυπαντές, υπερέβαιναν κατά πολύ τα επιτρεπόμενα όρια και δημιουργούσαν σοβαρούς κινδύνους για την υγεία των κατοίκων. Η απόφαση, λοιπόν, αυτής της μερικής απαγόρευσης, αποτελούσε ένα «συμβιβασμό» μεταξύ οικονομικών και περιβαλλοντικών παραγόντων: θα επιτρέπεται η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, (που είναι πιο οικονομικά ως προς το κόστος κίνησης- μεταφοράς) , εκεί όπου η (αυξημένη, συγκριτικά προς τους βενζινοκινητήρες) ρύπανση που προκαλούν είναι «ανεκτή». Έτσι, στις βεβαρυμμένες περιβαλλοντικά περιοχές της Αθήνας και Θεσ/νίκης, αφού για προφανείς οικονομικούς λόγους δεν μπορούσε να σταματήσει η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων φορτηγών και ταξί, απαγορεύτηκε η χρήση του πετρελαίου στα ΙΧ, που, λόγω και του πλήθους τους, αποτελούν σημαντικό παράγοντα ρύπανσης.

Όταν το αυτοκίνητο «καθαρίζει» και το καύσιμο «μαυρίζει»…
Έκτοτε η τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων βελτιώθηκε σημαντικά, οι κινητήρες έγιναν «καθαρότεροι» και οικονομικότεροι, ιδίως οι κινητήρες με τις προδιαγραφές EURO 5. Ανταγωνίζονται (και ίσως εν πολλοίς) υπερτερούν των βενζινοκινητήρων, αν συνδυάσει κανείς, κριτήρια περιβαλλοντικά και οικονομικά. Αυτά βέβαια ισχύουν υπό την προϋπόθεση πως το χρησιμοποιούμενο πετρέλαιο καύσιμο θα είναι, επίσης, «καθαρό», θα έχει πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο και άλλους ρυπαντές. Αλλιώς η τεχνολογία πάει... περίπατο, ρυπαίνοντας υπέρμετρα το περιβάλλον και καταστρέφοντας πιο γρήγορα τους κινητήρες, στις πρόσφορες για τέτοιες αρνητικές «δράσεις» κλιματολογικές συνθήκες αυτών των περιοχών της Ελλάδας!

Στη χώρα μας, όμως, έγιναν και άλλες «ρυθμίσεις» της Πολιτείας, με διακηρυγμένη πρόθεση να συνδυαστεί η μείωση του κόστους καυσίμου και η προστασία του περιβάλλοντος. Θεσπίστηκαν δύο ποιότητες καυσίμου: το πετρέλαιο κίνησης- «καθαρότερο» και ακριβότερο, λόγω αυξημένου κόστους διύλισης και υψηλότερων φόρων- και το πετρέλαιο θέρμανσης- αρκετά φθηνότερο, καθότι πιο «βρώμικο» και με λιγότερες φορολογικές επιβαρύνσεις. ( Κάτι αντίστοιχο και χειρότερο ισχύει για το πετρέλαιο ναυτιλίας).

Υπάρχουν πολλά ερωτηματικά κατά πόσον αυτή η ρύθμιση λειτούργησε ορθολογικά και εκσυγχρονιστικά, στο «πρόβλημα» τιμή καυσίμου- προστασία περιβάλλοντος. Δίχως αμφιβολία, όμως, στην Ελλάδα της διαφθοράς, της παραβατικότητας, του ανεξέλεγκτου και του μπάχαλου, «βελτίωσε» θεαματικά- ανέβασε, κυριολεκτικώς στα ύψη- τη λαθρεμπορία καυσίμων και ό,τι αυτή συνεπάγεται. Υπολογίζεται σε 2δις και πλέον το χρόνο, η σχετική φοροκλοπή!

Τα στοιχεία δείχνουν, πως στην Ελλάδα «καταναλώνουμε» πετρέλαιο θέρμανσης σαν να ‘μαστε πολική χώρα! Ο μεγάλος «καταναλωτής» του, όμως, δεν είναι οι καυστήρες των λεβήτων, αλλά … οι κινητήρες των αυτοκινήτων. Φορτηγά, λεωφορεία, ταξί, ΙΧ, αγροτικά μηχανήματα, μηχ/τα κατασκευών τεχνικών έργων, στρατιωτικά οχήματα κλπ, κινούνται σχεδόν ελεύθερα, με πετρέλαιο θέρμανσης λόγω της ανυπαρξίας ελέγχων, καθώς και της ατιμωρησίας, που έχουν πρακτικά εξασφαλίσει, οι (πολύ αραιά και που) συλλαμβανόμενοι και σε πολύ μικρές ποινές τιμωρούμενοι παραβάτες. Σε πολλές μελέτες του ΕΜΠ και άλλων φορέων, έχει επανειλημμένα υπολογισθεί και μετρηθεί, πως το 40% και πλέον των αυτοκινήτων, κινείται χρησιμοποιώντας, παρανόμως, πετρέλαιο θέρμανσης αντί για κίνησης.

Είναι πολλά τα λεφτά!
Αν εξαιρέσει κανείς τα ταμεία του κράτους και τους έντιμους πολίτες- αλλά ποιος τα υπολογίζει αυτά- είναι πάρα πολλοί αυτοί που έχουν «κίνητρο», να αναπαράγεται και να διευρύνεται αυτός ο κύκλος παραοικονομίας. Έτσι εξηγείται, επίσης, η παρατεταμένη αδράνεια της πολιτείας να λάβει αποτελεσματικά μέτρα για την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου. Και τούτο παρόλο που υπάρχουν (και εφαρμόζονται ευρύτατα σε άλλες χώρες), φτηνοί, άμεσα υλοποιήσιμοι και πολύ αποτελεσματικοί τρόποι - πχ ηλεκτρονική παρακολούθηση της διακίνησης των καυσίμων από το διυλιστήριο ώς τον τελικό χρήστη- να ελεγχθεί η παράνομη διακίνηση καυσίμων. Η υποκριτική και μονότονη επανάληψη από όλες τις κυβερνήσεις, για πολλά χρόνια, δικαιολογιών της αδράνειας που επιδεικνύουν- του τύπου «είναι ανέτοιμος ο κρατικός μηχανισμός να θεσπίσει τώρα μέτρα, θα προετοιμαστούμε για του χρόνου», αποδεικνύουν του λόγου το αληθές. Δημιουργούνται, μάλιστα, νέα πεδία δράσης και δόξης για τους λαθρεμπόρους καυσίμων, αφού ανοίγουν πολλά «παράθυρα» παρανομιών με την πρόσθετα ψηφισθείσα στο μεσοπρόθεσμο διάταξη, να εξισωθεί, σταδιακά, ο φόρος πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης, μόνο για τις επιχειρήσεις! Είναι πολλά τα λεφτά!

Επομένως τι;
Στην αγορά κυκλοφορεί πετρέλαιο με 500 ppm περιεκτικότητα σε θείο, ενώ οι προδιαγραφές κίνησης απαιτούν την παραγωγή πετρελαίου με 50 ppm, και με βάση την οδηγία του 2005, πρέπει να χρησιμοποιούμε πετρέλαιο με θειο μηδενικής συγκέντρωσης ( 10 ppm). Αποτέλεσμα αυτής της ψευδούς «μετάλλαξης» : προκύπτει έως πενήντα φορές παραπάνω ρύπανση από τη μέγιστη επιτρεπόμενη!

Eάν πραγματικά τα αυτοκίνητα έκαιγαν πετρέλαιο κίνησης , θα ‘πρεπε χωρίς δισταγμό να πούμε ναι στη γενίκευση της πετρελαιοκίνησης αυτοκινήτων και σε Αθήνα, Θες/νίκη. Αν όμως, με την κατάσταση που υπάρχει στην αγορά καυσίμων σήμερα και τη συνεχιζόμενη κυβερνητική αδράνεια , στις ήδη (με τέτοιο πετρέλαιο) κινούμενες παρανόμως «τσιμινιέρες» προστεθούν και οι «νόμιμες» των ΙΧ, τότε τι γίνεται; Τι άλλαξε σήμερα, ώστε να αρθεί το ισχύον μέτρο εκτός από τη δραματική ανάγκη του κράτους να βρει «χρήματα» και τη(θεμιτή) ανάγκη να «κινηθεί» η αγορά; Να κινηθεί η αγορά, (κανείς δεν λέει όχι), αλλά όχι σε βάρος της υγείας των ανθρώπων και υπέρ των λαθρεμπόρων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Θα 'θελα να γκρεμίσω τις πυραμίδες του μυστηρίου και της σιωπής που υπάρχουν γύρω από το πρόσωπό σου.

Μην πασχίζεις να γίνεις άνθρωπος επιτυχίας , αλλά άνθρωπος αξίας.

ΠΑΙΔΕΙΑ είναι αυτό που μένει αφού ξεχάσεις αυτά που έμαθες στο σχολείο

Η ζωή είναι μια σεξουαλικά μεταδιδόμενη ασθένεια.

Έχω την δική μου γνώμη , αλλά δεν συμφωνώ πάντα μαζί της.

Αμα θέλω έχω θέληση...... Αλλά δεν θέλω

Παλιά ήμουν αναποφάσιστος,
αλλά τώρα πια δεν είμαι σίγουρος.

Μην αφήνεις αυτό που σε τρώει , να χορτάσει!!!

Η σάτιρα που ενοχλεί , δεν είναι η άδικη αλλά η εύστοχη σάτιρα

Ήρθαν τα αύρια να διώξουν τα σήμερα

Χαμένος δεν είναι αυτός που έπεσε , αλλά αυτός που δεν προσπάθησε να σηκωθεί!!
Πάμπλο Γκαρσία

Όταν υπάρχει κάτι που δεν το ξέρεις,
πως ξέρεις ότι δεν υπάρχει;

Ποιος είναι μεγαλύτερος εγκληματίας, αυτός που ληστεύει μια τράπεζα ή αυτός που την ιδρύει;

Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό,
αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.

Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε,
τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε

O άνθρωπος ούτε θηρίο είναι ούτε θεός. Είναι ον πολιτικό.

To έγκλημα είναι το ίδιο αποτρόπαιο όποιος και αν το διαπράττει.

ΕΑΜ - ΕΛΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Βρε, ένα κλαδί σπάει, δύο δεν σπάνε. Να είστε ενωμένοι.

Ότι εύχεσαι για μένα, να το δώσει διπλό ο θεός σε σένα!!

Δεν είμαι χοντρός.....
Είμαι κοντός για το βάρος μου

Ημουν Άθεος μέχρι που ανακάλυψα ότι είμαι Θεός
(Θεός+Κλήτος = Θεόκλητος)

Να είστε προσεκτικοί όταν διαβάζετε βιβλία για την υγεία.
Μπορεί να πεθάνετε από τυπογραφικά λάθη

Το να κόψεις το τσιγάρο είναι το ευκολότερο πράγμα.
Εγώ το 'χω κόψει τουλάχιστον δέκα φορές

Το σεξ μεταξύ δύο ανθρώπων είναι ένα πολύ όμορφο πράγμα. Μεταξύ πέντε είναι φανταστικό...

Δημόσιος υπάλληλος είναι εκείνος που έχει ένα πρόβλημα για κάθε λύση.

Ευνούχοι ενωθείτε. Δεν έχετε τίποτα να χάσετε!!

Οι γυναίκες χρειάζονται ένα λόγο για να κάνουν σεξ.

Οι άντρες απλά χρειάζονται ένα μέρος.

Κουμουνιστής είναι εκείνος που δεν έχει τίποτα και θέλει να το μοιραστεί με όλο τον κόσμο.

Mην πατάτε το χόρτο. Kαπνίστε το !

Μην τα περιμένετε όλα από την αστυνομία. Χτυπηθείτε μόνοι σας.

Μην απαξιώνετε την αυτοϊκανοποίηση. Είναι σεξ με κάποιον που αγαπάω

Οι γυναίκες είναι θησαυρός. Γι’ αυτό πρέπει να τις θάβουμε!

Μια από τις προκαταλήψεις του ανθρώπινου νου είναι το γεγονός ότι η παρθενιά θεωρείται αρετή.

Σε παρακολουθώ

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

Ζωντανά αποτελέσματα ποδοσφαίρου

Οι πιο προσφατες ειδησεις απο Blogs. Ξενες αναδημοσιευσεις κειμενων & φωτογραφιων απο ιστολογια.

Ανοικτη Διακυβερνηση » Διαβουλευσεις

Ανοικτη Διακυβερνηση » Προσκλησεις