Οικονομία καυσίμων. Το άλφα και το ωμέγα στην κοινωνία του μέλλοντος και ταυτόχρονα ο κυρίαρχος άξονας του Shell Eco Marathon, ενός ετήσιου διαγωνισμού οικολογικής απόδοσης οχημάτων στον οποίο συμμετέχουν ομάδες Πανεπιστημίων και σχολείων από όλη την Ευρώπη. Ανάμεσα σε αυτές και ο «Προμηθέας», μια ομάδα φοιτητών της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ, η οποία με τις τρεις (μέχρι στιγμής) συμμετοχές της στο διαγωνισμό έχει καταφέρει να πιάσει κορυφαίες επιδόσεις με το δημιούργημά της, το όχημα «Πυρφόρο». Όχημα για την κατασκευή του οποίου οι φοιτητές δαπάνησαν τεράστιο κομμάτι από τον ελεύθερό τους χρόνο περνώντας μέρες (και... νύχτες) στο εργαστήριο. Φυσικά, οι κόποι τους απέδωσαν καρπούς ή για την ακρίβεια... οικονομία στα καύσιμα.
Στον περσινό διαγωνισμό, ο «Πυρφόρος» κατάφερε να διανύσει 360 χλμ. με μια kwh ηλεκτρικής ενέργειας, που ισοδυναμεί με 3.492 χλμ. με ένα λίτρο καυσίμου. Η επίδοση αυτή χάρισε στους προπτυχιακούς φοιτητές του ΕΜΠ την 7η θέση στην κατηγορία των «Plug-in» πρωτοτύπων, καθώς και το πανελλήνιο ρεκόρ οικονομίας καυσίμου.
Λίγα λόγια για την ομάδα
Ο «Προμηθέας» συστάθηκε το 2009 και έκτοτε έχει συμμετάσχει με επιτυχία στον διαγωνισμό της Shell τα τρία τελευταία χρόνια. Φέτος η ομάδα εμπλουτίστηκε με νέα μέλη, έθεσε νέους στόχους και ο «Πυρφόρος» της υπέστη όλες τις απαραίτητες βελτιώσεις και προσαρμογές προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες αυξημένες προκλήσεις που εισήχθησαν στον διαγωνισμό από τους διοργανωτές. Στόχος των φοιτητών φέτος, όπως λένε, είναι να εκμεταλλευτούν την εμπειρία από τις περασμένες συμμετοχές και χρησιμοποιώντας τεχνογνωσία και τεχνολογίες να πετύχουν ακόμα καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία τους. Υποστηρικτές της προσπάθειάς τους για αυτή τη χρονιά είναι ο ΟΠΑΠ και η Attica Bank.
Περισσότερες πληροφορίες για την ομάδα του ΕΜΠ θα βρείτε εδώ και στο
group της στο Facebook.
O… μαραθώνιος του Ρότερνταμ
Για πρώτη φορά φέτος, ο διαγωνισμός… μετακομίζει από τις πίστες τους δρόμους μιας πόλης, του Ρότερνταμ, προσφέροντας νέες προκλήσεις στις 227 συνολικά ομάδες που θα συμμετέχουν από 24 χώρες. Η διαδρομή θα περιλαμβάνει πέντε στροφές των 90 μοιρών, ρίχνοντας έτσι μεγαλύτερο βάρος στα… χέρια των οδηγών των οχημάτων, οι οποίοι θα πρέπει να φρενάρουν, να επιταχύνουν και να στρίψουν γνωρίζοντας πως οι χειρισμοί τους αντιστοιχούν στο 50% του τελικού αποτελέσματος. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί από τις 17 έως και τις 19 Μαΐου.
Το In2life λίγες ημέρες πριν την μεγάλη δοκιμασία του Ρότερνταμ έπιασε την ομάδα στα… εργαστήρια και μίλησε με τα μέλη της για την αξιόλογη αυτή εθελοντική προσπάθεια, τα χαρακτηριστικά του οχήματος, την θέση του οδηγού, αλλά και τον τομέα των… δημοσίων σχέσεων.
H φετινή αποστολή
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Αντώνιος Κλαδάς
Επικεφαλής Ομάδας: Τσαμπούρης Ευάγγελος
Ομάδα Ανάπτυξης Κινητήρα
Υπεύθυνος: Λάσκαρης Κωνσταντίνος
Σκολαρίκη Αναστασία
Παπαμανώλης Παντελής
Κανδηλώρος Ιωάννης
Τσιτσιμελής Αχιλλέας
Δούκας Αναστάσιος
Ομάδα Ηλεκτρονικών Ισχύος
Υπεύθυνος: Πάτσιος Χάρης
Αποστολόπουλος Νίκος - Από τον Πύργο Ηλείας
Λουρεντζάτος Διονύσιος
Σφακιανάκης Γεώργιος
Παπαμιχάλη Μαρία
Ομάδα Battery Box/Safety
Υπεύθυνος: Μπούρχας Κωνσταντίνος
Παπαζαχαρόπουλος Κωνσταντίνος
Γκόγκα Αγγελική
Ομάδα Αυτοκινήτου
Ζακάκης Παύλος
Κουφόπουλος Νικηφόρος
Ομάδα PR-FR
Υπεύθυνος: Γιαγιάννος Σταύρος
Σαμπάνη Αναστασία
Κολέρη Νικολέττα
ΟΔΗΓΟΙ
Παπαδοπούλου Αικατερίνη
Νικολάου Κωνσταντίνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου