![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_LHp5vvwsctgm_WKyUykTC7iBmpEhr85YFrEe3yR-Xh-VaQX6RxKIkIRjsg4AxAqc2BbGPxxjILg4TdHF4-3K6GMn1XanLkeWnqLZaeGPXGUWMCPoEDQSsHX2VVDQP9hx2_Xwd0bozvI/s320/20100221-014240_zoom.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgQ3DN5L-kJXEdLuozf7RmLiOsLPrJAka4Ale7kcA3dRnCySjTfoGiBzkK1Pd_S92a4EhsBghFvf3UCzvrGTZzh7FnGtsh3XblbAnMVT7qJhZk_37seKG4lnoowZvHuusxL3bBJbsGe0bY/s320/20100221-014240.jpg)
Η ταυτόχρονη επίδραση σεισμικών δυνάμεων με την υδροστατική πίεση των 93,00 m του νερού στο φράγμα φθάνει την αντοχή του σε οριακές καταστάσεις, ο οποίες σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχουν προβλεφτεί από τον μελετητή του.
Αν είναι επαρκής η μελέτη τότε σίγουρα υπάχει η ευμένεια των συντελεστών ασφάλειας στα φορτία οπότε ο κίνδυνος ελαχιστοποιείται.
Το αντίθετο δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου